Versterk ons team!

Ben jij de probleemoplossende held die wij zoeken?

Customer Support Medewerker

Functieomschrijving

  • Gezocht: Enthousiaste Customer Support Medewerker voor Innovatieve Softwareoplossingen in Doelgroepenvervoer
  • Locatie: Flexibele hybride werkplek, standplaats: Nieuw-Vennep
  • Uren: Minimaal 32 uur per week (0,8 fte)

Beedr

Beedr, een innovatief bedrijf in de sector van mobiliteitsoplossingen, specialiseert zich in de ontwikkeling van software die een cruciale rol speelt in het dagelijks leven van diverse groepen binnen onze gemeenschap. Onze software is ontworpen om toegankelijk vervoer te faciliteren voor iedereen, inclusief personen met gezondheidsproblemen, mensen met een beperking en scholieren. Onze klanten vertrouwen op onze applicaties voor planning, facturatie, rittenverdeling en administratieve processen rondom gespecialiseerd vervoer.

Jouw nieuwe uitdaging

Als customer support medewerker ben jij de betrouwbare eerste schakel tussen onze klanten en ons product.

In deze rol:

  • Fungeer je als eerste aanspreekpunt en kennispartner voor onze klanten (via telefoon en e-mail).
  • Analyseer je vragen en problemen en zet je deze om in duidelijke oplossingen.
  • Herken je technische mankementen, configuratie-issues en gebruikers- of kennisproblemen en sla je de brug naar concrete antwoorden.
  • Neem je verantwoordelijkheid voor de opvolging van meldingen binnen het SLA.
  • Bied je soms on-site support en ben je sparringpartner van onze development en consultancy afdeling.

Wat breng jij mee:

  • Uitmuntende communicatieve vaardigheden en de kracht om nauwkeurig problemen te analyseren.
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal (minimaal C1-niveau).
  • Een klantgerichte, stressbestendige persoonlijkheid die via Luisteren, Samenvatten, Doorvragen (LSD-techniek) klanten begeleidt door complexe situaties.
  • Affiniteit met (enterprise-) software en logische puzzels is een pré.
  • Een echte teamspeler die zelfstandig kan werken, resultaatgericht en verantwoordelijkheid neemt voor zijn of haar werk.
  • HBO-werk- en denkniveau

Dit bieden wij jou:

  • Een hybride (verzorgde thuis-) werkplek waarbij je 3 dagen op kantoor bent en 2 dagen vanuit huis werkt.
  • Een marktconform salaris, laptop, telefoon en reiskostenvergoeding.
  • 27 vakantiedagen en een pensioenregeling zonder eigen bijdrage.
  • Een vitaliteitsbudget om jou te motiveren extra te investeren in jouw welzijn.
  • Een bedrijf waar we samen trots zijn op de resultaten die we met elkaar behalen.
  • Een bedrijfscultuur waar ontwikkeling centraal staat met veel ruimte voor persoonlijke groei en doorgroeimogelijkheden.
  • Een gevarieerde, marktgerichte, technische én klantcentrische omgeving.

Wij kijken er naar uit je te ontmoeten!

Ben jij de nieuwe schakel in ons team die garant staat voor een glimlach op het gezicht van onze klanten? Schroom niet en neem contact op met mij, Jasper Kooiman, Manager Operations (085 – 078 29 10) of reageer direct.
Ik ben geïnteresseerd