Multi inzetbaarDe start bij Beedr zal ik niet snel vergeten. Ik ben begonnen als supportmedewerker voor onze
Regie applicatie. Door mijn horeca-ervaring is klantcontact voor mij geen probleem. Dit zorgde ervoor dat ik mijn tweede dag al telefoondienst mocht draaien. Dat eerste telefoontje blijft me altijd bij, want die persoon wilde, begrijpelijk, iemand met kennis aan de telefoon en dat had ik op dat moment nog niet. Dat zorgde voor wat ruis op de lijn. Overigens is dit helemaal goed gekomen. Ook was het die dag mijn verjaardag. Het is altijd een goede binnenkomer als je op je tweede werkdag op zelfgebakken taart trakteert.
Al het begin is moeilijk. Het product, de markt en de klanten waren nieuw voor mij. Maar voor Regie had ik al vrij snel een goede basis. Ik merk dan dat het scheelt dat ik technische zaken snel onder de knie heb. Deze kennis heb ik snel kunnen uitbouwen. Na een paar jaar ben ik daarbij de support voor
Workforce gaan doen. Dit doe ik nu ook al ruim 5 jaar met veel plezier. Sinds begin dit jaar heb ik de rol van Coördinator Supportdesk. Dit brengt weer nieuwe, leuke uitdagingen met zich mee. Daar waar ik eerst onderdeel was van het team, leid ik nu datzelfde team. Dat is in het begin natuurlijk wel wennen, maar erg leuk om te doen. Zorgen dat je het team naar een hoger niveau tilt, het coachen van verschillende mensen en met elkaar doelen bereiken, dat geeft veel energie.