WinTax en klantbezoekenBinnen Beedr werk ik nu anderhalf jaar met
WinTax en ik heb het gevoel dat ik deze applicatie steeds beter leer kennen. Het is een enorm uitgebreid programma, veel uitgebreider dan je zou verwachten. Het is knap hoeveel functionaliteit en flexibiliteit er in de applicatie zit. Je kunt het eigenlijk voor elke klant tailor-made inrichten. Dit maakt het flexibel en klantgericht, maar op inrichtingsniveau ook complex. Het is enorm leuk om mee te werken, maar vaak ook een uitdaging om een oplossing te vinden voor de problemen. Dit komt ook omdat ik niet een puur technische IT-achtergrond heb. Dat maakt het soms lastig om te doorgronden waar de oplossingen te vinden zijn.
Al heel snel ben ik, eerst samen met collega Marc van Dam en later zelfstandig, op klantbezoek gegaan en dit vind ik nog steeds één van de leukste aspecten van dit werk. Het meedenken met de klant, samen brainstormen over een oplossing en trachten vanuit een ander perspectief een oplossing te vinden voor de vraagstukken waar de klant mee komt, het zijn precies de redenen waarom ik tot op de dag van vandaag blij ben met de overstap die ik gemaakt heb.
Beedr als organisatieIk ervaar Beedr als een informele, platte en open organisatie. Er is nauwelijks sprake van hiërarchie. Natuurlijk heb je verschillende rollen met verschillende bevoegdheden. Maar de benaderbaarheid van iedereen is geweldig. Iedereen is bereid elkaar te helpen of het nou om technische, commerciële of strategische vraagstukken gaat. Het is een enorm prettige organisatie om bij te werken. Lekker down to earth, er zijn geen onderhuidse spanningen. Het is met afstand de meest prettige werkgever waar ik bij gewerkt heb.